Välkomna!

Jag antar att det främst kommer vara min familj och vänner som kommer att följa min blogg, men om det mot förmodan skulle vara någon annan som hittar hit tänker jag därför ändå berätta lite kort om mig själv.
 
Mitt namn är Josefine Roth och jag är 22 år gammal, jag är bosatt i Malmö. Jag har en stor förkärlek för det vackra och fina här i livet och är därför väldigt intresserad av mode, inredning och make-up.  En av de bästa känslorna jag vet är när man precis inhandlat något man suktat efter en längre tid. Något annat jag uppskattar är god mat och diverse sötsaker och för mig är det viktigt att träning ska vara något kul och inte ett ont måste. 
 
Jag kommer om 10 dagar att göra ett av mina livs häftigaste resor, jag ska bege mig till andra sidan av Atlanten, nämligen till New York och där ska jag stanna i tre veckor.
 
Jag lovar att dela med mig av så mycket som möjligt från min resa och även ge er små tips.
  
 


Kommentarer
Evelina

Vad ska du göra i New York? Berätta mer :)

Svar: Set har kommit ett nytt inlägg där du kan läsa vad jag ska göra! :)
Josefine Roth

2013-04-11 @ 09:51:26
Anonym

Lycka till Josefine! Det låter helt underbart:)

2013-04-11 @ 22:04:49
Agnes Berglund

Lycka till Josefine! Det låter helt underbart:)

Svar: Tack Agnes, hoppas allt är bra med dig! :)
Josefine Roth

2013-04-11 @ 22:05:55
Linda

Kommer verkligen att följa dig på din resa =)
Lycka till vännen hoppas det blir allt du hoppas att det skall bli..

Svar: Vad roligt att höra! :) tack så mycket! Kram
Josefine Roth

2013-04-12 @ 06:10:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0