Breathtaking

 
Igår var första riktiga dagen i skolan och vi fick t.om. läxa så de som tror jag är här på semester tror fel. I min klass är det människor från Brasilien, Japan, Schweiz och Korea. Väldigt spännande att få höra om deras liv i deras hemländer, skiljer väldigt mycket mot mitt liv hemma.
 
På kvällen gick jag och Christine, en tysk tjej som jag lärt känna här till Olive Garden för middag och det var så gott. Bruschetta och pasta med oxfilé, det var så himla mycket mat så vi var tvungna att lämna nästan hälften. Sedan drack vi ett sådant gott vin, måste ta reda på vad det hette. 
 
På vägen tillbaka gick vi igenom Bryant Park och det var fantastiskt, jag blir helt stum av alla fina vyer här. Jag älskar New York så himla mycket och önskar jag kunde stanna för alltid.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0