Tuesday

 
Jag vaknar väldigt tidigt på morgonen här, kanske är det så att jag äntligen blivit en morgonmänniska.  Hoppas att så är fallet.
 
Skolan börjar inte förrän 14.15 och trots det har jag redan hunnit med väldigt mycket, jag har hunnit städa och fixa ordning bland mina kläder. Jag har också hunnit med en sväng på gymmet, känner mig väldigt hurtig. Snart ska jag ta en dusch för att sedan gå på jakt efter en nyttig, god, laktosfri frukost och det är i princip omöjligt här, men skam den som ger sig. 
 
Innan skolan tänkte jag titta lite i affärer och få en stor härlig dos av inspiration.
Jag ber om ursäkt  för att inläggen är tråkiga men jag har varken tid eller lust att sitta och blogga i flera timmar utan detta är för att mina närmsta ska veta vad jag gör om dagarna. 
 
Love, Josefine! 


Kommentarer
Mamma

Tyvärr så är det nog bara tillfälligt;)

2013-04-24 @ 19:09:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0