Senaste dagarna

 
De senaste dagarna har det varit fullt upp med skola och massa andra saker, kommer inte ihåg exakt vad vi gjort de olika dagarna men ska ändå försöka sammanfatta.
 
Vi har varit i Central Park och det är så magiskt fint där och kul att äntligen få se den berömda fontänen på riktigt, vi kastade i vars ett mynt för att önska oss något som vi vill ska slå in.
 
Vi har hunnit besöka Shake Shack i Madison Square Park, där åt jag en av de bästa hamburgarna någonsin. Det var enkla, fräscha smaker och det bästa av allt, köttet var rött i mitten och de som känner mig vet att jag är svag för rött kött.
 
Shoppa behöver jag väl inte ens nämna att vi gjort?!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0