Japan

 
Igår när jag lagt mig i sängen för att blogga och skypa så öppnas dörren och in stiger en tjej. Vi började prata och trots hennes skakiga engelska lyckades jag förstå att hon var från Japan och var runt 20 år.  Jag hade redan innan räknat ut att det var en asiat jag skulle bo med eftersom att här stod en massa whitening produkter. Jag valde att bo i dubbelrum eftersom jag tänkte att det kunde vara bra och ett lätt sätt att lära känna någon eftersom jag reser själv. Vi får se hur det går, fortsättning följer! 
 
Trots helt okej sömn i natt är jag fortfarande fruktansvärt jetlagad.
 
Nu ska jag duscha och göra mig i ordning och sedan ska jag bege mig ut.
Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0