Sky Room

 
Igår fredag var en av de roligaste dagarna hittills, dagen började med skola för att sedan avrundas med en fantastisk utgång på en av New Yorks alla klubbar.
 
Vi åt middag på Olive Garden för att fira att Silvia fyllde 24 år, jag ordnade så att personalen kom ut med chokladtårta och sjöng för henne och det slutade att alla på restaurangen sjöng.
 
Efter att god mat och gott vi begav vi oss några kvarter bort för att besöka Sky Room, vilket är en  nattklubb på 33:e våningen. Först höll vi på att inte komma in eftersom det var fullt men jag slog på min svenska charm, så vi kom in ändå. 
Vi skålade i champagne och dansade i flera timmar och det var så kul, det var mest New York-bor som var där vilket gjorde det ännu mer kul. Det var lätt en av de bästa utekvällarna jag någonsin haft.
 
Jag ska snart möta upp Christine för brunch och shopping, ska bli skönt att ha en dag ledig från skola och bara vara.
 
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0