Kär på nytt

 
Efter jag anlänt till hotellet träffade jag två tjejer från Düsseldorf i hissen, vi bestämde oss för att vi skulle mötas upp för lite sightseeing, pepsi Max jakt och middag. När vi skulle avsluta med middagen orkade jag knappt sitta upp längre och därför begav jag mig tillbaka till hotellet, köpte med mig en hamburgare på vägen.
 
Det känns i kroppen och i huvudet att jag endast sovit3 hpå två dygn, ska verkligen bli skönt att få sova. Längtar till att få vakna upp av trafiken och människorna utanför, eller utanför kanske man inte kan säga när man bor på 16:e våningen.
 
Imorgon ska jag bege mig till 5th Avenue för att shoppa och inspireras av alla fina skyltfönster. 
 


Kommentarer
Malin

Härliga bilder från en underbar stad! Ha det jättebra och njut! Kramar från oss

Svar: Tack! Kram
Josefine Roth

2013-04-21 @ 08:06:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0