Michael Kors

 
Igår efter skolan begav vi oss ut på en shoppingrunda för att hitta kläder inför kvällens stundande party, och det blev en del impulsköp som jag är väldigt nöjd med. Bilder på det jag shoppat kommer att komma när jag är tillbaka i Sverige.
 
Jag bjöd sedan in till en fördrink på mitt rum och sedan begav vi oss Downtown för att besöka en nattklubb, det var ett annorlunda ställe som jag förmodligen inte kommer att besöka igen men vi hade väldigt trevligt ändå. Sedan begav vi oss vidare till en annan bar/nattklubb och det var ett ställe mer i min smak, efter någon drink för mycket satte vi oss i en taxi tillbaka till vårt hotell.
 
Idag hade Christine och jag bokat in oss på en salong för att fixa våra hår, det visade sig att det är samma salong som Michael Kors använder till sina modeller inför New York Fashion Week. 
 
Nu är jag tillbaka på hotellet för att titta på film och bara ta det lugnt, är så trött efter de senaste dagarna.
 
 
Love, Josefine


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0