Problem i passkontrollen

 
Äntligen har jag landat, är på väg in till Manhattan tillsammans med Hilde och hennes väninnor. Känns faktiskt skönt att redan ha träffat någon och som jag kanske ska träffa igen senare. 
 
Vid passkontollen var jag nära på att inte komma in i landet eftersom jag inte alls är lik mig på passet, idag är jag blond och då var jag brunett med långt hår. Fick svara på en massa följdfrågor och på darrande röst lyckades jag trycka fram de engelska orden.
 
Detta publiceras också i efterhand eftersom jag inte har tillgång till internet, kommer nog göra så under hela resan för att inte glömma bort att berätta något för er.
 
Love , Josefine 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0