På resande fot

 
Förlåt, för att jag inte hann uppdatera er igår eller imorse. Jag har haft fullt upp som ni kanske förstår. Klockan ställdes på tre i natt och sedan hämtade mina föräldrar upp mig för att sedan bege oss över bron till Kastrup. Vid åtta gick min första flight med destination Arlanda. Flyget från CPH var något sent men eftersom mitt flyg till New York inte skulle gå förrän 10.30, alltså ca 1,5h senare gick jag i lugn och ro på Arlanda och tittade i butiker och pratade i telefon. Sedan slår det mig att det kanske kan vara bra att kolla på skärmarna för att få reda på vilken gate det är, då blinkar det och står "go to gate"  jag blev helt skräckslagen och börjar gå fortare, när jag sedan inser att gate F62 är längst bort börjar jag gå ännu fortare för att sedan springa. Andfådd och varm kommer jag fram i tid och då får jag veta att flighten är överbokad, 2 personer kommer inte få plats. Det gör mig lite stressad men jag står redo när dörrarna öppnas och springer till min plats. Tack och lov hamnade en norsk, trevlig kvinna bredvid mig och vi har pratat massor om allt och inget.     
 
När detta skrivs sitter jag i luften och är om 30 min redo att möta New York igen. 
(Detta publicerasi efterhand eftersom jag inte har tillgång till internet på planet)
 
Kramar från en förväntansfull Josefine, redo att möta sin favoritstad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0