Förlåt!

Jag är ledsen för att jag inte hunnit skriva här på ett par dagar, det har varit mycket jobb och sedan har jag spenderat mycket tid med mina fina vänner nu innan jag ska åka. Därför har min blogg prioriterats bort och när detta publiceras är jag och träffar en annan fin vän som jag gärna vill spendera tid med innan jag åker.
 
Jag kommer eventuellt försöka hinna skriva något litet senare ikväll, annars kommer jag givetvis uppdatera er imorgon och är jag riktigt morgonpigg på lördag kommer även ett inlägg då, ett sista inlägg från Sverige. Pirrar till i magen bara jag skriver det, det känns som en evighet sedan som jag bokade min resa men äntligen är det dags.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0