10 saker ni inte visste om mig

Jag har förstått på min statistik att det inte bara är familj och vänner som läser, därför tänkte jag att ni andra skulle få lära känna mig lite bättre och vad vore inte bättre att göra det med en lista med tio, kanske lite udda saker om mig.
 
 Jag...
  1. ...älskar Pepsi Max- jag dricker Pepsi Max i princip varje dag och gör jag inte det blir jag trött, irriterad och får ont i huvudet.
  2. ...gillar inte husmanskost- jag går mot strömmen och är inget större fan av det svenska folkhemmets favoritmat. Visst en och annan köttbulle går väl ner ibland, men det är inget som läggs på tallriken om jag själv får bestämma.
  3. ...är laktosintolerant- jag har varit det i ca. 5-6 år och har fortfarande inte vant mig, hemma är det lätt att byta ut mjölkprodukterna till laktosfria men när man är borta är det inte lika lätt och jag vill inte vara den som är jobbig och ska ha specialkost.
  4. ...har aldrig druckit mjölk- jag har aldrig någonsin druckit ett glas mjölk, givetvis blev jag tvingad att smaka som barn men endast en liten klunk och sedan klarade jag inte mer.
  5. ...ville bli tandläkare som liten- när alla andra ville bli frisör, veterinär, sångerska osv. så ville jag bli tandläkare eftersom jag tyckte att det var så kul att gå dit.
  6. ...har ingen konstnärlig talang- jag har alltid önskat att vara duktig på att sjunga, dansa, måla, pyssla osv. dessvärre är jag ett hopplöst fall trots jag övat och aldrig gett mig.
  7. ...älskar att bada- jag startar varje dag med ett bad, givetvis med tända ljus och någon härlig shower gel. Jag vaknar till och får en lugn stund där jag laddar inför kommande dag.
  8. ...älskar sushi- provade sushi för första gången för två år sedan och älskade det från första biten, jag äter därför sushi minst 1-2 gånger per vecka.
  9. ...tycker att ett hem ska dofta gott- jag överdoserar därför diverse doftspray, jag har speciella dofter som sitter i vägguttaget och "puffar" ut doft med jämna mellanrum. 
  10. ...föredrar att läsa dagstidningen i pappersform- Iphone och Ipad i all ära men jag föredrar att läsa dagstidningen i pappersform, alla andra tidningar också för den delen.
 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0