1 vecka

Om exakt sju dagar vid den här tiden sitter jag på ett plan över Atlanten, med slutdestination New York. Det återstår endast sju dagars arbete innan jag går på min längsta ledighet  sedan jag var 15 år gammal och det känns helt surrealistiskt.  I tre veckor ska jag insupa allt vad min favoritstad har att erbjuda och man kan tro att det är shoppingen som får mig att längta allra mest, men så är det inte. Det jag längtar efter allra mest är att få stiga ur taxin på 8th Avenue och känna doften av New York,checka in på hotellet, slänga mig på sängen och titta ut genom fönstret på 17:e våningen. Gå ner och köpa en kaffe  för att sedan traska iväg till Central Park, sätta mig på en parkbänk och titta på människor och bara njuta! Det är vad jag längtar efter allra mest, inte stressa utan bara njuta av min vistelse.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Josefine Roth

Skönhet, mode, inredning

RSS 2.0